När ska det ta slut?

Gah, Ella har blivit förkyld igen. Har lite feber och snorig igen och så på det hade hon magknip i natt så det blev att springa upp ett antal gånger. När ska detta försvinna egentligen? Bara tänka hur det blir när dagistiden är på ingång.

Skulle till cafét idag hade jag ju tänkt då jag tyckte att vi var friska båda två, men så blev inte fallet denna gång heller. Var kanske för tidigt att gå med Ella förra torsdagen, men trodde att hon var helt frisk. Jaja, inte mycket att göra åt, utan får låta det gå över utav sig själv som dem andra gångerna.

Själv sitter man och känner sig så rastlös. Har rensat ut ur vårt lilla förråd här inne, och lagt undan sommarkläderna/skorna. Och det kändes inte roligt får jag säga, ush.

Behöver verkligen, verkligen komma bort nu. En utlandsresa skulle sitta riktigt fint nu, så vi får se om vi kanske bokar in den innan jag börjar jobba igen i februari.

Den lille sjuklingen, när ska det ta slut?





Kommentarer
Therese med Clara

Tråkigt att hon inte är frisk än =( Vi ska på babycaféet på torsdag. Hoppas Ella hinner bli frisk till dess så ni också kan komma =)

2010-10-12 @ 14:57:51 | http://kossanshandarbete.blogg.se/
Jessica - Mamma till Nikki

Starckars lilla Ella. Det känns som att man inte rikigt vågar gå till cafét nu när det är förkylningstider men man vill ju gärna dit med då man vet hur kul dom tycker det är att sjunga.

Hoppas hon blir frisk snart.

2010-10-12 @ 15:03:08 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback