Kommer det alltid vara såhär.

Jahapp, då var man sjuk igen då. Lite ont i halsen igår kväll, men så inatt och i morse kunde jag knappt svälja, eller rättare sagt jag ville inte svälja då det gjorde så fruktansvärt ont. Har feber och knaprar alvedon, muccoalgin och dricker mängder med te och honung.

Tyvärr blir det inget Stockholm för mig och Ella, är så himla besviken då jag verkligen sett fram emot det, och även vetat att jag skulle få träffa min älskling på eftermiddagarna/kvällarna nästan hela veckan. Och nu får jag istället ligga här hemma, och längta! Känner mig så dum mot Ella också då jag nog är världens tråkigaste mamma just nu. Så har fällt en eller flera tårar idag då jag verkligen tycker detta är jobbigt. Men vad skall man göra? Jobbigaste är att sitta i en bil i sex timmar och må dåligt, även vara hemma hos mamma och kanske smitta henne. Skulle inte vara så kul då hon och Lennart skall åka till Mallorca nu på lördag, så det här är nog det enda bästa just nu. Kommer ju gå flera tåg, och jag vet att Martin kommer åka upp till Sthlm snart igen och då följer vi med.

I och med att vi skulle köra upp i volvon tillsammans så hade vi inte tänkt att någonting annat skulle hända, men så blev det såhär och visste inte riktigt hur Martin skulle ta sig upp. Han skall både vara i Sundvall, Karlstad och Stockholm och flygbiljetterna skulle kosta en förmögenhet, så han bestämde sig för att köra upp i Froosh bilen och sedan samåka med en kollega till dem olika ställerna.

Så, om någon timma kommer han åka och vi kommer bli själva igen. Men veckan får gå fort, för vi vill ha han hemma igen.






Kommentarer
Maria

Maja har fått feber så nu är det ännu värre. Ligger mellan 38,8 och 39,5 hela tiden. Äter ingenting och bara sover. Nu fick hon alvedon så hon skulle få i sig lite mat så då känner man igen henne igen! :( Vet inte om det äntligen är tänder eller om det är 3-dagars febern!



Kram!

2010-10-03 @ 17:22:17 | http://familjemys.blogg.se/
jessica

ush så tråkigt :( krya på dig gumman.

så söt ella är med sin tofs. håret har blitt långt nu :)

pusss

2010-10-04 @ 09:00:35 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback