Klossar Är gott.

Nu är vi hemma från en jätte mysig morgon/förmiddag på babycafét och en lång promenad efter det. Ja som ni ser nedanför så är klossarna den bästa maten för barnen, vad gäller dem iallafall.

Nu har vi ätit lite både jag och Ella och så lyssnar vi lite på barnvisor på datorn.

Får se om vi går ut en sväng i eftermiddag också då jag tycks se solen titta fram och Ella kan få en liten vilostund till innan hon ska sova för natten sedan. Nu har hon börjat vakna igen på nätterna, eller det var en dag som hon sov en hel natt och då trodde jag att det säkert har gått tillbaka som det var innan, att hon sov nätterna igenom, men icke.










Kommentarer
Jennie edinge J

Ahh, ville juh osså dit, men 75% av familjen sjuka, så snyta och torka tårar e det som gäller.. Btw, det är mina barns minsta kusin melvin, på din tredje bild..

2010-10-19 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback