Kärlek behövs.

Vår älskling kom hem idag! Världens överraskning och både jag och Ella blev så glada när vi såg pappa i dörren. När det är vi tre, ja, då är det verkligen vi tre. Älskar er mina underbara ♥

Idag var det beräknat att lilla Alvin skulle komma, Malin och hennes sambos son, men han bestämde sig för att komma tre dagar tidigare istället. STORT Grattis till familjen som blivit tre!<3



Nästa gång en liten kommer till världen hoppas jag att det blir min Malin i Stockholm. Vi väntar på dig du lille och du får gärna komma tidigare än du är beräknad, 23 November.  

Nu ligger min underbara man och väntar på mig. Den sängen hade egentligen varit tom och kall tills på torsdag, men nu fick man turen med sig att den blev varm mycket snabbare. Så nu vill jag gå och lägga mig!

Sov så gott allihopa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback