Inte lätt och vara liten..

Morgonen börjar, och tröttheten finns där hela tiden. Natten har varit ungefär som natten innan. Vaknar varje timma fram till klockan två, sen somnar vi båda om och får iallafall sova några timmar in på morgonen.

Hon sitter upp i sängen varje gång och är så ledsen att hon knappt vet vart hon är. Men nu har vi fått tid på vårdcentralen för såhär ska det absolut inte behöva vara, hon verkar ju ha ont någonstans. Fick tips om att det kanske kan vara öroninflammation och får ju ta det säkra före det osäkra och gå och kolla det. Det får inte låta fel nu, men jag hoppas att det är det och att hon då kan få någonting för det så det försvinner snabbt och smärtfritt. Alltid mycket skönare att veta vart problemet sitter och få hjälp direkt.

Tänder kan det också vara som jag skrivit innan. Jag försöker känna efter då jag känt någonting hårt i nedre tandköttet, men hon vill absolut inte att man ska in där och känna och blir helt hysterisk. Hon har fortfarande lite feber och verkar även ha lite magont. Så allt på en gång, verkligen inte snällt mot vår lilla pärla.

Som Martin sa innan, det är inte lätt att vara liten. Men inte heller är det lätt och vara stor!

Jessica med Nikki, och Therese med Clara kommer hit idag, och kommer vara här precis som jag fick tid hos vårdcentralen då dem tar bussen hit denna gång. Men dem får ta nyckeln och gå in och leka lite tills vi kommer igen.

Hoppas nu på att vi hittar felet! Vill ju att du skall vara den glada och pigga lilla loppan som vi alla är vana och se dig! ♥ Snart kommer pappa hem och då vet jag två som kommer bli glada!!





Kommentarer
Maria

Nämen pluttan då! Vad jobbigt! Hoppas ni hittar problemet och får hjälp - kan ju faktiskt också tyvärr bara vara en utvecklingsfas som ska gås igenom! :/ Kram på er!

2010-10-27 @ 15:05:13 | http://familjemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback