Hoppas på café.

Ellas farmor kom hit idag vid lunchtid och gick ut med Ella direkt. Jag hade egentligen tänkt att vila lite, men det gick inte så jätte bra så jag tog ett bad istället. Har nog bara badat här en gång innan och det var på kvällen och Martin var hemma, läste lite skvaller och kunde verkligen koppla av.

Känner mig ännu bättre nu så imorgon är det säkert helt bra och kommer säkert kunna gå på babycafét på torsdag. Ella saknar att träffa dem andra barnen så förhoppningsvis kan vi åka.

Var även ute en liten runda med Ella så vi kunde gunga och leka lite i sandlådan, dock skulle all sand in i munnen så det blev inte långvarigt där i. Så direkt när hon las i vagnen somnade hon och jag kunde gå en liten runda till.

Nu har Ellas somnat för natten och jag tittar på DH, äntligen har det börjat igen och efter det blir Cougar Town.

Ha en trevlig kväll allihopa och sov så gott.









Kommentarer
jessica - Mamma till Nikki

jag hoppas ni kommer imorgon :) vilken tid åker du dit isf? jag brulkar vara där vid 10 som vanligt tycler 9 e lite för tidigt.

2010-10-06 @ 08:37:15 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback