Hoppas på bättringsvägen

Natten har vi inte sovit igenom. Vet att hon är förkyld, men hur kan det alltid bli samma tid varje natt? Oavsett om hon somnar åtta eller som igår vid tio tiden vaknar hon Alltid vi tolv. Vänder och vrider på sig, gråter och tillslut får man gå upp med henne även denna gång vid tre. Är den någon som har samma problem där hemma?

Ush, man mår verkligen inte bra när man inte får sova på nätterna, och man blir själv grinig och det är det minsta man vill bli. Man vill ju kunna vara världens bästa och roligaste mamma. Vi får hoppas att det bara är en fas hon har just nu, och att förkylningen snart går över. Kan ju inte hålla i sig så länge till tycker man.

Händer inte så mycket idag annars, skall ned till apoteket bara och handla koksaltlösning till Ella, och sedan försöka ta en liten kort promenad om jag inte hellre ligger i soffan och tar det lugnt? Gumman har somnat iallafall.

Försöker ta kort på Ella, men det är verkligen inte lätt. Hon står eller sitter aldrig still. Inte ens för mammas skull :) Men några bra blev det iallafall.






Vår alldeles underbara stjärna!




Kommentarer
Catty

Oh jag måste få träffa henne snart, så jag kan få se hur mycket hon har utvecklats! Hon är så duktig! <3 En fika i nästa vecka?

2010-10-01 @ 11:49:42 | http://catty.se
Maria

Maja har också börjat vakna på nätterna. Hon började det med det när hon var sjuk men nu är hon frisk!! Och jag är sjuk!! Inatt tog mitt tålamod slut så då fick Johan en schysst känga. Så han fick gå upp med henne trots att han skulle vara på jobbet klockan 06. Jag orkade bara inte mer (hade hållt på med henne i 2 timmar - hon var trött men kunde inte komma till ro).



Hoppas, hoppas, hoppas detta går över snart! Förstår inte mammor som alltid har det så här! Hur orkar de?

2010-10-01 @ 13:30:47 | http://familjemys.blogg.se/
sara - mamma till wilda

Hon ser lite sjuk ut i ögonen stackarn..



Kul att du gillade dregglisarna =)



Wilda blir 9 månader på måndag. Helt sjukt. 9 månader!

2010-10-01 @ 17:35:02 | http://saratilling.devote.se
jessica

jag tror att det bara är nån fas. Nikki hade ju nåt liknande, vaknde o gnällde fast hon sov typ ändå. Men jag slapp ju gå upp med henne. Kunde bara ge henne nappen sen somna hon om tills det var dax igen. Men nu har det slutat som tur e. Ibland fick jag springa upp o ner flera ggr per natt. Men nu är hon duktig o sover hela natten. kl 8 brukar hon vakna :)krya på dig ella. snarrt vill nikki leka igen :)

puss

2010-10-01 @ 22:35:26 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback