Det blev inte mycket sömn.

Natten, ja, vad ska man säga. Jag har iallafall inte sovit, och inte loppan heller. Var uppe tre gånger innan jag ens själv hade gått och lagt mig, sedan blev det varje timma. Sprang fram och tillbaka hela tiden, fick ta in henne till mig för att se om det hjälpte. Efter mycket snarkande, en hel del boxandes från hennes sida vaknade hon igen och jag fick gå upp och gå igen. Fick ge henne lite mjölk som hon inte drack mycket av, och så somnade hon igen. Så det var så min natt bestod utav, om och om igen.

Hade dock fått sova någon timma nu på morgonen, men blev väckt av att Ella stod och gallskrek i sängen. Upp igen och försöka vara den supermamman man absolut inte är idag, och hon har fortfarande feber.

Nu har dock Ella somnat, hon sover alltid så bra på dagarna, så jag förstår inte varför det blir såhär på nätterna. Så det är inte en längtan man har för att gå och lägga sig nu för tiden, i och med att man ligger på helspänn hela tiden.

Cafét hoppade vi utan att tveka idag, för Nu ska mamma gå och lägga sig i soffan.




Kommentarer
Therese

Roligt att du var med och tävlade om en valfri barnmössa från mej hos Malin och Ella. Du har väl inte missat att jag har ett tröstpris till de som inte vann denna gången. Fram till fredag får du 10% på en beställning om du anger "Malin & Ella" i beställningsmailet. Ett litet tips bara:)

2010-10-26 @ 10:39:37 | http://mirasmamma.blogg.se/
Jessica - Mamma till Nikki

Ush tycker synd om dig. vår natt var nästan likadan. det roliga är att hon sover hur bra som helst frams tills att jag går och lägger mig typ sen börjas det :(

2010-10-26 @ 12:58:26 | http://iiicaa.blogg.se/
tessan

Hejsan, joo här rasar tänderna in hehe =)

Man ser att det är vitt och lite "genomskinligt" och nu ser man den såå tydligt att den nästan skulle kunna vara ute, så det kommer när som hellst. Tyvärr är hon inte så villig så jag får ta kort i munnen hehe =)

Köpte ett par skor till henne idag som tyvärr var lite föör mjuka bak så dom bara viker sej =(

kram

2010-10-26 @ 17:01:54 | http://tovasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback