Bara vi igen.

Nu har Martin åkt igen och det blir jag och Ella i några dagar. Men han kommer hem redan på onsdag kväll så nu har jag försökt att boka in mig varje dag så tiden går lite fortare.

Igår tittade vi på film och Ella somnade i perfekt tid så vi fick lite tid för oss själva. Hade tänt upp med ljus i hela huset och satte ihop våra vita fotöljer och hade vår egna biosalong. Det negativa är bara att jag blir så himla trött alltid när man tittar på film. Spelar ingen roll om det är på dagen eller kvällen, ögonen går i kors när man tittat i en ca halvtimma/timma. Men jag höll mig vaken, det är ju alltid något och filmen var faktiskt helt okej.

Nu har Ella precis somnat och jag hade tänkt att försöka vila lite på soffan. Söndagarna är då jag har att titta på på tvn, så det blir både The Hills, The City och Gossip Girls. Förmodligen blir det väl Ensam mamma också vid åtta.



Hon har det bra lilla loppan. 

Älskar er!



Kommentarer
Carro

Uuuuh, uscha.. ja jag kan inte annat än att lida med dig också. Fy och uscha... De är så jobbigt :(

2010-10-25 @ 17:03:00 | http://norbergcaroline.blogg.se/
Vita villan

shit vilka snygga liggfotöljer. Vart har ni köpt dom?



mvh

//Maria

2010-10-27 @ 10:58:47 | http://mariaochhenrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback