Äntligen, äntligen fredag!

Det känns som att det går en timma mer för varje natt som går. Började med att Ella vaknde vid halv två, sedan halv tre, igår var det halv fyra och så i natt halv fem. Har en underbart snäll liten ängel som somnar om efter att ha fått en ny blöja och lite mat. Ush, det är hemskt att blöjorna är så tunga när man ska byta. Kan Verkligen inte vara skönt och ligga i en sån, så vi byter nog kanske mer än vad man behöver på vår lilla tös. Men bättre det än att hon ska må dåligt och rumpan bli röd.

Idag tog vi en promenad ned till center syd och shoppade lite. Skulle även lämna tillbaka en kofta jag köpte igår och köpte en stor och mysig halsduk istället på hm.

Var inne på veromoda och handlade ett par riktigt häftiga leggins, hade tydligen precis kommit in och fick prova både dem och en militärgrön kofta tillsammans och visa butikpersonalen. Hon var riktigt trevlig och alltid lika kul och gå in där då jag vet att man får ett leende och ett hej.

Ella var så snäll hela tiden, mamma fick dock muta med några majskrokar, men iallafall. Hemåt och väl hemma så lekte vi och lekte lite till så nu däcka Ella i min famn så jag lyfta precis in henne i sin säng.

Varje gång man öppnar en dörr, kylskåpet, frysen, toalettdörren. Ja, vem är där då? Ella, haha hon älskar att öppna och stänga och även ställa sig upp och inspektera, iallafall kylen. Och även när man har gjort lite mat till en själv, då är hon där, snabb som blixten. Så man kan inte ha någonting på tvbordet för då är hon där. Så när jag och Martin skall äta så har vi varit tvungna att sätta henne i gåstolen, annars har vi ingenting kvar på bordet.

Toaletten är ett underbart rum, ja, iallafall om man frågar Ella. Toarullen skall hon ha, klättrar ju upp för att få dra ned den. Toaborsten, och toaletten, oj oj vad roligt det är. Så nu får man sätta upp allt som finns på golvet!





Läängtar så jag dör nu, vår älskling är hemma om några timmar och det pirrar i magen, som alltid!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback