Ändå helt okej.

Ella vaknade i natt vid två tiden och var ledsen så gick ned och matade henne direkt istället. Ny blöja och lite mat somnade hon om igen och sov faktiskt till halv nio i morse.

Jag själv har väl sovit helt okej ändå. Dock alltid samma sak när min älskling inte är hemma. Kan ligga trekvart/timma och bara snurra fastän jag är trött och gäspar stup i ett. Men man känner ju att hans värme inte är där och det är den jag behöver för att kunna sova riktigt bra. Jag vet... jag är kär! :)

Halsen är inte alls rolig just nu. Ellas farmor kom hit precis då hon är ledig denna vecka och kan ta Ella lite nu när jag inte mår så bra, så var väldigt tacksamt från min sida. Har även fått en tid på vårdcentralen nu kvart i elva, så får vi se om det är en vanlig förkylning eller om det är halsfluss.

Skall klä på mig nu så jag kan gå och sitta vid dem andra sjuklingarna på vårdcentralen!

Ha en bra dag, så hörs vi senare.



Vår lilla skatt! Älskar dig.



Kommentarer
tessan

oj så billiga, då förstår jag verkligen att du köpte dom! Ja får nog köpa sockiplast istället, men dom brukar inte va så fina :P



hoppas du blir bättre snart =)

2010-10-04 @ 14:03:08
jessica - Mamma till Nikki

ush stackare. vad är strptocker eller va d hette?

tur aytt farmor kan komma o hjälpa till lite det är verkligen inte lätt avv va hemma själv med dom o själv vara sjuk. Jag har med lite hjälp här idag :p hehe så kan jag städa lite medans nikki o anna e ute o går :)

Nikki längtar med efter ella vi får ses sen när du e frik. krya på dig pusss

2010-10-04 @ 15:16:33 | http://iiicaa.blogg.se/
Anonym

åååh, men tack så mycket :)

Ni har då också en gullunge! Det är så underbart med barn!

Och krya på dig! :)

2010-10-04 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback