Efter klockan 22:00

Äntligen har Ella somnat! Hon har varit vaken sedan halv tre och varit så himla trött sen sex tiden men vägrat att sova. Men så tillslut så verkade hon ha somnat då jag gått runt med henne, men så fort jag la henne i sängen så blev hon ledsen. Man tycker så synd om henne, för det är säkert den andra tanden som håller på att komma upp och det gör ju satan så ont. Men ändå så blir man så frustrerad då man inte kan göra någonting. Man gör så mycket, och går runt och bär och kånkar för att hon ska ha det bra och känna sig trygg, men så fort man lägger henne i sängen, som förmodligen är kall och utlämnad för henne, så blir hon hysterisk och super ledsen.

Hon fick iallafall komma upp igen efter många om och men, men vi har haft himla kul och lekt en massa och hon går bara mer och mer. Ibland är hon så himla snabb att hon inte tänker på vart hon går någonstans. 

Vi var hos Malin och Alvin på förmiddagen, och han är ju så himla söt. Och så liten, såklart!:) När jag höll honom i min famn så kände jag direkt att jag vill ha en till liten till familjen så småningom, men det får vänta lite till. Men det var var så himla kul att få se honom och även få höra hur allting hade gått till och hur allting fungerar nu med ett nytt tillskott i familjen.

Imorgon blir det babycafé som vanligt på torsdagar så Ella kan få leka av sig ännu mer och sjunga med dem andra. Blev bjuden på lekdejt imorgon, men det var lite synd att det var på en torsdag då vi nästan alltid åker dit bort. Men hoppas att det kommer flera gånger och förhoppningsvis en annan dag, Sophie!:)

Nej, nu kallar sängen och min underbara älskling som Precis har kommit hem.  



Dem två små busungarna!


Har jag något mellan tänderna?

Den underbart söte Alvin!

Hej hej, hej på dig!

Mamma, mamma tar du emot mig?!




Kommentarer
ellenojag

Vilken snygg kofta Ella har!

Vi körde ett kalas för närmsta familjen och gudmor såklart ;) och sen idag hade vi barnkalas, jätte mysigt!! nu är det en liten paus i kalasandet och sen kör vi ett litet släktkalas på lördag igen, hahah fyller bara 1 en gång ;)

tänkte du också köra ett litet barnkalas eller slår du ihop dem?



sov så gott finisar!

kramar

2010-11-17 @ 23:00:36 | http://ellenojag.blogspot.com
Malin

Naawww, sötnosar är dom alla tre =) Hoppas allt är bra med dej gumman! Puss

2010-11-20 @ 00:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback