Mörkret faller in.

Ella uppvaktade sin pappa idag, så ordnat en god fruksot med bullarn juice i champagneglas (fint ska det vara) och kanelbullar till fikat. Hon hade även valt ut en speciell t-shirt som där stod Världens Bästa Pappa och skrivit ett underbart kort. Hon är så duktig den lilla, och hon älskar såklart sin pappa över allt annat!
Det är verkligen pappas lilla flicka och det har hon och kommer alltid att vara.   

Nu sitter man här själv, så det är väldigt tyst. Martin åkte vid tre till Sturup för jag övertalade honom att flyga istället för att köra. Känns skönt att veta att han inte sitter i en bil såhär på kvällen, nu vet jag att han sitter i ett varmt hotellrum istället och att han kommit fram okej.

Jag har suttit och letat lite olika foton på Ella som vi tänkt göra en svartvit förstoring på och ha i vardagsrummet. Vi hade tänkt att sätta oss ned när han kommer hem och välja ett utav dem, men jag tror jag vet vilken det blir.

Satt och tittade på det sista The Hills avsnittet idag, men blev faktiskt lite besviken, då jag hade trott att det skulle sluta på lite annorlunda vis. Men, men känns ändå väldigt trist att det inte kommer att sändas mer, så får nöja mig med city sålänge. Och såklart gossip girl, typiskt är bara att dem har nu börjat sända Teen Mom igen på mtv, exakt samma tid som gossip girl såklart, så får trycka över lite då och då.

Imorgon får jag och Ella besök av Jessica och Nikki, så dem äntligen får leka igen och vi med såklart.

Ska snart gå in och lägga mig och hoppas på att kunna somna också. Sov så gott så hörs vi imorgon.


Ella fick lite clementin att äta, uppskattades väl.



Hejdå bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback