Utan stöd.

Ella har stått själv nu flera gånger idag. Det börjde igår att hon tränade att släppa och jag satt och pratade med mamma i telefon, och blev helt till mig. Sedan idag så satt jag på golvet och Martin stod bredvid och helt plötsligt släpper hon och står hur läneg som helst utan stöd. Och ännu en gång till. 

Var tvungen att ringa mamma direkt, haha, man blir ju helt till sig verkligen och mamma sa att hon hade blivit precis likadan när jag stod för första gånger. Lilltjejen börjar bli Riktigt stor nu, och hon är inte ens ett år! :) 

Snart skall jag iväg och hämta svärmor för barnpassning till Ella idag och ikväll då jag och Martin skall iväg och kolla MFF- Mjällby, sista matchen så kommer bli riktigt kul. Skall möta upp några kompisar till Martin innan för att ta någon öl och sedan vidare. Kom igen nu MFF!!!




Kommentarer
Therese med Clara

duktiga ella :D hoppas ni fick en trevlig kväll!

2010-11-08 @ 09:41:05 | http://kossanshandarbete.blogg.se/
Jessica - Mamma till Nikki

så duktig hon är :D

2010-11-08 @ 11:40:56 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback