Underbara dag!

Jag och Ella begav oss till babycafét innan idag så att Martin kunde få jobba i lugn och ro. Var rätt så lite folk där men vad gjorde det, Ella leker så duktigt ändå. Allt är ju så himla roligt och leksaker man har hemma är roligare borta.

Tog sedan en fika med Elin och lilla Mtilda och sedan en shoppingrunda, eller mer en fönstershoppning. Blev iallafall en klänning och en kofta till Ella som hon skall ha på julafton. Har tittat på den varje gång vi varit där inne och nu börjar julafton komma närmare och närmare och ville inte riskera att den tar slut så nu slog jag till. Hittade även en superfin klänning som jag nog tänker handla till Ellas 1 års kalas, super fin på Lindex.

Nu sitter man här och jäser efter vår middag, phu blev super mätt och Martin med, så han tog en liten nap på soffan :)

Måste få gratulera min älskade vän Matilda som tog sitt körkort idag!! Grattis gumman, ÄNTLIGEN!!




Vad hände?




Kommentarer
Matilda

Tack Martina :)



Kraam

2010-11-11 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback