Underbar och älskad.

Ella och jag har hunnit städa undan lite hemma och dammsugit. Vi har även kastat lite boll som hon är super duktig på och Ella har tränat ännu mer på att släppa taget.

Nu sitter vi och väntar på att Martin ska komma hem från ett tennispass med en kollega, så hade jag tänkt åka ned till center syd själv och strosa runt lite. Så svårt att titta och prova kläder när man har lillan med sig så då blir det mest bara att man går runt och tittar.

Pratade precis med min kära Malin uppe i Sthlm ska väntar på att deras lille ska komma ut. Dock ingenting ännu men så vips var det är går allting igång och hon/han är ute. Längtar så himla mycket, och jag får hoppas på att lillen har tittat ut om två veckor, för då ska jag, Martin och Ella upp till sthlm och vara där en hel vecka.








Kommentarer
Spiderchick

tack för din fina comment :-)

2010-11-12 @ 16:09:34 | http://spiderchick.nu
-Malin & Ella

Naaaw, vilken GOING!

2010-11-13 @ 23:14:15 | http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback