Så mycket bättre.

Nu snöar det utanför fönstret, och jag gillar´t faktiskt. Iallafall att titta på innifrån, för nu är det nämligen blötsnö och det gillas dock inte.

Idag var jag och hälsade på dem underbara människorna på mitt förra jobb. Var så himla kul att få se dem igen. Ella var först lite blyg och ville mest bara gömma sig bakom mig, men så efter ett tag så började hon leka och ha sig med Maria. Var tvungen att gå lite emellan två kontor då dem höll på att bygga om sin vanliga arbetsplats. Så när det är klart där så kommer jag och våldgästar dem igen!:)

Ella somnade direkt i bilen, och hann knappt sätta mig innan dem små blå hann stängas.

Nu så ligger Ella i sängen, men tror dock inte att hon kommer att somna så vi får nog gå ned igen. Lite synd för hon kommer vara så trött vid fyra tiden, och då är det för sent för henne att sova om hon skall somna en bra tid ikväll. Om jag och Martin får bestämma så ska hon ha somnat innan klockan åtta, så det blir en liten mysfredag med god mat och idol i vanlig ordning.

Förresten, på tal om helt annat. Septembers version av Petters mikrofonkåt är ju bara för bra. Blev en favorit direkt när jag hörde den på "så mycket bättre" och har nu släpps som singel och går på radio konstant. Martin har dock favoritiserat Petters version av Di levas låt "Dansa din djävul", så får se om den också släpps. 

(Ella somnade visst iallafall) Perfekt!

Ha en underbar fredag!


Underbara Maria och Ella myser. Maria är en favorit redan:)

Mamma och dotter.


Ella ville gå till Maria (behöver ju inte fokusera på Min konstiga min)






Kommentarer
Maria

Haha...bilderna blev bra förutom det sista på mig och Ella (på mig då). Men vilken liten goding hon är, ni är så himla underbara. Och en dag så kommer min dröm..så som din är här och varit från dag 1. Jag är så glad för er skull.

Ha en super vecka i Stockholm, och som jag sa, kör försiktigt.



Kram vännen

2010-11-19 @ 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback