Regn och rusk.

Nu är man hemkommen ifrån en jätte mysig fika med mina tjejer. Ella fick äntligen träffa sina små "tanter" och satt och myste jätte länge med sin faster/gudmor Jeanette.

När vi åkte hemifrån så började det såklart ösregna och tror att det kom lite hagel också, och så mörkt såklart. Tycker egentligen inte om att köra i mörker men det gick himla bra ändå. Hemvägen var samma visa, regnade och blåste, skulle ta Ellas filt som låg under vagnen i bakluckan, och höll på att blåsa iväg så det var skönt att komma in.

Ella fick välling när vi åkte hem och somnade direkt när hon sattes i bilen, dock var jag tvungen att ta av henne kläderna och byta blöja så hon vaknade såklart till. Men efter några varv runt hennes rum med henne i famnen så somnade hon och ligger nu och sover för natten.

Ella var så busig idag på köpcentret. Först när vi kom så var hon himla trött och satt som sagt och mös hos Jeanette och tog det himla lugnt. Men så efter lite juice och en riskaka fick hon ny kraft igen. Både Ella och Nikki kröp runt, Linda sprang efter och jag kom med kameran, haha. Måste sett himla roligt ut!

Nu tänkte jag gå ned och ha lite kvalitetstid med min älskling. Känns knappt som att vi har setts någonting idag, så nu får man ta vara på tiden när lillan somnat.

Bilder kommer imorgon!



Kommentarer
Jessica - Mamma till Nikki

ha så mysit ikväll :) du får lägga upp bilderna du tog innan eller skicka dom till mig :D vet inte om vi kommer ner på cfaet imorgon. ytar dagen som den kommer imogron puspsuss

2010-11-03 @ 22:02:25 | http://iiicaa.blogg.se/
Carro

Ja Ebbis ska ha sin på julafton hon också :)

2010-11-04 @ 11:12:23 | http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback