Mycket kärlek blir det när man Verkligen Älskar!

Jag var och handlade jordgubbar, melon och mörk choklad som jag hade tänkt smälta. Bad Martin gå upp med Ella en stund på ovanvåningen så jag kunde ordna lite till oss. Skar melonen i bitar plus skalade jordgubbarna och värmde chokladen som jag hade tänkt att vi skulle doppa frukten i. Därtill blev det vår underbart goda champagne. Ingen utav oss har varit glada för champagne innan, men denna och en annan är våra favoriter.

Satte oss vid bordet och Ella fick såklart sitta med och äta både majskrokar och melon. Hur underbart är det inte när alla tre kan sitta vid bordet tillsammans och ha det så underbart mysigt? Ella, lilla gosunge, vi älskar dig!

Gott var det och vi firar in våra underbara år tillsammans. Min Martin, min plutte och mitt allt. We against the world! ♥

Mycket kärlek blir det när man Verkligen Älskar!




Kommentarer
Therese med Clara

Vad bra att ert chokladdopp gick bättre än vårt :D

2010-11-12 @ 12:46:05 | http://kossanshandarbete.blogg.se/
Anonym

Åh så mysigt :D och grattis!

2010-11-12 @ 19:16:48 | http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback