M&M och Ellas 11 månaders dag.

Idag är det Martin och Matinas dag plus att Ella blir hela 11 månader. Om exakt en månad blir loppan 1 år och det ska firas med god tårta, ballonger och en massa leksaker.

Har inte gjort så värst mycket idag då jag helt enkelt inte kännt för det. Huvudvärk ständigt hela dagen, trött och så har man en liten gnällis om hon inte får som hon vill. Det bästa hon tycker nu är att bli buren och när man sätter ner henne blir det ett himla liv.

Blev överraskad när Martin kom genom dörren, med massa choklad och jätte fina röda rosor. Alltid varit en romantiker min underbara man, och imorgon firar vi hela 3 år tillsammans. Det ska vi fira med att gå ut och äta antingen på fredag eller lördag och bara få vara Vi!

På söndag är det dessutom farsdag, och funderar på vad man ska göra eller köpa. Men vet nog på ett ungefär!

Hoppas ni alla haft en underbar dag i antingen snöstorm eller regn?





Kommentarer
tessan

Heej! Ett litet tips på fars dag pressent som jag själv fixat åt pappan, om du går in på www.3dkristall.se fast den hinner inte komma till fars dag kom jag precis på, men kanske julklapp el bara göra en ändå? Vi har gjort en kub på kant med en bild på tova i och skrivit hennes namn o datum hon föddes i. Verkligne super fin att ha, roligt minne! Dom kan göra om kortet till 3d så det blir på sidorna oxå. kostar lite, men åhhh så fin den är, ska lägga in kort på söndag i bloggen =) kram

2010-11-11 @ 08:33:52 | http://tovasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback