Mästarna.

Matchen igår går inte att beskriva, vad så jäkla häftigt. Hade ståplats så lite kändes det i benen och fötterna, men vad gjorde det? Vi vann ju! Under hela matchen var där en sån stämmning, och precis när domaren blåste av strömma folket in på plan för att hylla sina hjältar. Var även puplikrekord denna gång, så ni kan ju tänka er hur mycket folk där var. Vi blev kvar för att se när dem tog emot bucklan sedan begav vi oss till bilen. Hade ställt oss på möllevångstorget då vi träffade dem andra där för att äta lite, så det blev som sagt en bit att gå, men var ändå väldigt skönt att ha bilen med sig. Ska man hem vill man bara hem fort.

Ella hade varit så snäll här hemma med farmor och hade inte sovit någonting efter klockan 14:00 men hon var så pigg och glad när vi kom att hon somnade en timma efter att vi kommit hem. Fick gå upp med henne en gång i natt, men hon somnade snabbt igen.

Idag har Martin åkt upp till Sthlm men kommer hem igen ikväll, så det ser jag fram emot. Jag har varit såtrött och slö hela dagen idag, så det jag har orkat göra är att sätta upp en utav dem två tavlorna som ska upp på väggen.

Nu sover lillskruttan så jag kan ta det lite lugnt och bara mysa ned mig i soffan med en filt.







Kommentarer
Jessica - Mamma till Nikki

Sv: det är spenatpasta. kycklingfile cremefräse med franaska örter och porjulök. jättegott var det :)

2010-11-08 @ 23:08:13 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback