Godmorgon

En bra morgon! Ella sover i vagnen och jag har kunnat fixa mig i ordning, hade nämligen tänkt att vi skulle gå iväg till cafét idag. Var stängt där i förra veckan pga höstlov, så nu är vi båda taggade att få sjunga lite.

Perfekt att hon kunde somna nu, så jag går om en liten stund så hon får sig en liten vila och kan vara glad och pigg där borta. Brukar hon dock bli fastän hon inte sovit något, alltid rolit att prova nya saker och träffa nya kamrater.

Hon har sovit väldigt bra i natt, somnade redan vid åtta och sov sig igenom förutom en gång när hon grät till men så fort Martin ställer sig upp för att gå in till henne, då somnar hon. Vaknade igen vid sju och älsklingen tog henne, underbara du.

Han jobbar i malmö denna vecka så det känns himla skönt att veta att han är här nere och att han kommer hem på kvällen och kan äta middag tillsammans. Hade tänkt att vi skulle försöka oss på vårt vitrinskåp också, så det blir gjort.

Vi hörs igen senare, ha en underbar tisdag.





Kommentarer
Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en ny kulig en..



http://uj76.blogspot.com/2010/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..som jag tror passar dig! En med chans att vinna presentkort från en underbar barn-inrednings-leksaks butik :)



Ha en toppendag!



Ps! Jag har även 3st andra "passande" o pågående tävlingar o dem finner du till höger på min sida under "Tävla hos Tant" Ds

2010-11-09 @ 11:39:24 | http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback