En super trött tjej.

Natten till idag var super, och Ella vaknade bara en gång. Lite konstig tid, lite mer mitt emellan natt och morgon, men klockan 05:00 vaknade hon. Fick i sig lite välling och ny blöja, sedan trodde jag att jag skulle få vara uppe med henne sen dess, men icke. Hon somnade som en stock igen och sov till halv nio. Underbart? Jaaa!

Ella har fått ha sin söta lekkamrat på besök idag, och haft för sig en himla massa bus. Trappan var favoriten hos dem båda och allt dem inte får, klart att det är roligt. Gått promenader både till och handla lite lunch och sedan för att titta lite kläder till dem små och även få dem att vila lite till på eftermiddagen. Jag handlade en till pyjamas och en super söt kofta på h&m. My dad loves me stod där på pyjamasen, kunde ju inte passat bättre.

Bestämde oss sedan för att göra lite middag, så det blev spaghetti och köttförssås med Dolmio. När vi ätit klart och jag tänkte ställa mig och diska lite snabbt, jo vad händer då? En spindel kommer krypandes fort som attan (ryser i kroppen bara jag skriver om det). Var en riktigt stor med långa ben, och vi blev som två små flickor som bliev skrämda av ett stort stort äckligt monster. Haha, skulle killarna sett oss. Om det är något jag är riktigt rädd för är det spindlar.

Efter lite skrik och spring så dog den (tyvärr!?). Och jag kunde lugnt diska vidare.

Ella och Nikki blev lite gnälliga framåt sex tiden, och det slår aldrig fel. Brukar visst vara så hemma hos dem också. Så, så gott det gick så försökte vi uppmuntra dem och leka så mycket vi kunde. Ella visade Jessica att hon kunde ta några kliv helt själv och stod jätte länge utan stöd. Ja, då blir man en riktigt stolt mamma!

Efter att dem åkte hem efter en jätte trevlig dag och kväll så gick jag upp och badade med Ella och sedan fick hon i sig välling och sover nu så gott. Hade tänkt att jag också skulle gå in och natta snart, och nu ska jag verkligen göra det också och inga undanflykter.


Mamma och dotter

Vår lilla nallebjörn redo att inta vagnen.

Blev kö i tunneln







Godnatt bloggen!



Kommentarer
Maria

Vilka sötnosar :)

Vilken rolig tunnel! Den skulle Maja älska!

2010-11-16 @ 07:51:03 | http://familjemys.blogg.se/
Therese med Clara

så söta =)

2010-11-16 @ 10:29:52 | http://kossanshandarbete.blogg.se/
Therese med Clara

Tack så hemskt mycket för din kommentar, man behöver höra att nån förstår. Vet inte hur man ska lyckas få ett förhållande att funka mitt i allt detta men vill verkligen inte ge upp för claras skull.

Hoppas ni kommer på baby cafe på torsdag, clara och jag kommer iaf =) Blir sista innan min nästa praktikperiod.

2010-11-16 @ 11:00:20 | http://kossanshandarbete.blogg.se/
Jessica - Mamma till Nikki

så söta dom är :)

Alla spindalr borde dööö!!



Pusspusss <3

2010-11-16 @ 16:51:14 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback