Eloge min älskling.

Inte så mycket att skriva om egentligen, då det inte har hänt speciellt mycket. vaknade av att jag kände mig lite hängig och förkyld så jag och Ella stannade hemma/inne idag. Känner mig dock bra nu, förutom trötthet men det har säkert med att göra att man inte hållit igång som man brukar. Var dock iväg efter att Martin kommit hem för att åka och handla och komma ut lite själv.

Skulle mest bara skriva här för att jag Verkligen vill berömma min underbara man. Han ville natta Ella idag, och det tog säkert minst en trekvart tills hon beslutade sig för att inte spreta emot och sova istället. Hon har haft så svårt till att verkligen somna och gallskriker emellan åt när man lägger ned henne. 
Hon låg och gnuggade ögonen konstant hela tiden sa han men ändå så ville hon inte somna. Men han ville absolut inte ge sig. Han vaggade henne och sjöng, drog i hennes speldosa om och om igen och  tillslut så hörde jag att det blev tyst där uppe och tänkte att hon måste ha somnat. Pappor kan precis som vi mammor! Behövs bara tålamod.

Imorgon ska jag iväg och träffa mina underbara kollegor på mitt förra jobb. Saknar dem så mycket och det har verkligen varit det bästa jobbet jag har haft någonsin. Så vi åker iväg någongång på förmiddagen och det ska bli så kul att få visa upp lilla (stora) tjejen då det var flera månader sedan sen sist.

Godnatt!



Kommentarer
Therese med Clara

tråkigt att ni inte kunde komma igår. Men i december ska clara och jag bli stammisar på ÖF för de har tydligen en massa julpyssel där nere då :D Så då ses vi säkert!

2010-11-19 @ 16:42:21 | http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback