Bowling och Korra Pong.

Min och Martins 3 års dag blev helt perfekt från morgon till kväll. Ella blev passad av hennes farmor medans vi åkte in med bussen till Big bowl och för att sedan äta middag efteråt.

Bowlade i en timma och åt sedan på Korra Pong, en thailänsk restaurang som serverar helt underbar mat. Tog kyckling med röd curry, och det var nog det godaste jag ätit på väldigt länge. Martin hade varit där en gång innan och berättade om just den rätten.

Därefter hade Martin handlat en present till mig, överraskning som vanligt, världens finaste halsband. Guld med ett hjärta och med en diamant inuti. Fick ett på alla hjärtans dag för något år sedan, som jag alltid haft på mig, men nu så fick jag byta ut det mot det nya. En liten historia bakom hade det hade det också.

Vi hade så himla trevligt och så roligt som vi alltid har. Vi är verkligen ett par som kan göra Allt tillsammans om inte mer och allt blir så himla perfekt.







Jag älskar dig!








Kommentarer
Sophie

Jättefin tunika du har på dig, är den från VeroModa tro? :)

2010-11-14 @ 19:24:56 | http://sophiela.blogg.se/
Martin Lönneström

Jag Älskar Dig Martina!!!

2010-11-14 @ 20:04:27
Camilla

Aldrig fel med lite egentid på tu man hand :)

2010-11-14 @ 21:53:39 | http://millansmemoarer.blogg.se/
Anonym

Kyckling är bland det godaste man kan äta. :P

2010-11-15 @ 23:09:38 | http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback