Ännu en lördag.

Nu är min älskling på herrmiddag, jag sitter här och ordnar lite med Ellas kalas och inbjudan och Ella ligger och sover. Skönt att kunna ha lite egentid, för blir inte så mycket sånt här gjort när lillan är vaken, då vill man helst bara leka.

Jag, Martin, Ella och Ellas farmor var iväg på barnmässan tidigare idag, Varning för barnen, men kändes inte speciellt värt pengarna i entrén. Dem hade knappt några erbjudanden, dem som stod i montrarna pratade så tyst att man inte hörde vad dem sa, och det var inte alls så mycket att titta på, så en liten besvikelse faktiskt.

Men vi tog bilen vidare till Ikea istället, Igen, haha har nog aldrig varit där så här många gånger ens på ett år. Men Ellas farmor kunde handla sitt bord som hon hade tittat på och jag kunde handla den leksaken vi glömde handla när vi var där igår. Så alla blev nöjda och glada iallafall. Det är den tunneln eller vad man kallar den som är på bilden nedan.

Får se när Martin kommer hem ikväll/natt, om jag skall komma och hämta honom eller om han tar taxi hem återstår att se!:)

Ha nu en trevlig lördag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback