Inte en utav dem bästa nätterna

Har inte varit världens bästa natt just i natt. Jag gick och la mig ca halv elva och bara vred och hade mig och Ella med. Tillslut så vaknade hon vid 00:00 och var jätte ledsen så försökte gå runt lite med henne i famnen och sjunga lite och hon somnade till. Men så fort jag la ned henne igen i vår säng så vaknade hon och var ledsen igen. Så blev att mata henne och efter det så somnade hon tillslut.

Jag kunde dock inte somna på ett bra tag och låg bara och vred mig. Har mycket att göra med att Martin inte är hemma, det är någon grej jag har för mig, att jag Verkligen inte kan sova bra då.

Ella vaknde igen lite innan fem och var ledsen igen, men hon hade sovit oroligt redan innan. Hon låg och vred huvudet fram och tillbaka och rörde sig jätte mycket emellanåt. Så fick bli att ge henne mat igen efter det så la jag henne i hennes säng med sängmobilen på och jag la mig på soffan. Hon låter så himla mycket när hon är vaken. Skriker och pratar så man knappt kan tänka. Hon sprallar också så man vet inte vad. Armar och ben far överrallt så det går ju inte direkt att ligga nära henne och försöka sova. Och det blir ju inte bättre när man är trött och knappt sovit någonting.

Men vi somnade väl en liten stund till så vaknde lite innan halv åtta. Så jag la henne i gymmet så hon kunde få lufta sig lite medans jag gjorde frukost till mig och mat till henne och när jag kom tillbaka så låg hon nästan utanför, så här blir inte att lämna henne ensam längre. Det går så fort och vips så har dem rullat iväg.

Skulle egentligen gått ut och gått om någon timma med Jessica men ser att vädret inte alls är att lita på. Det regnar och blåser som attan. Så det blir att stanna hemma till älsklingen kommer ikväll.

Ella lite innan hon somnade i vagnen. Man verkligen ser hur trött hon är.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback