Fint besök

Har nyss haft besök utav Elin och Fredrik och deras lilla dotter Matilda. Visade dem runt och satt sedan och pratade om allt mellan himmel och jord.

Dagen började med att vi gick upp 07:00 som det brukar bli varje morgon då chefen hemma vaknar. Ella alltså.
Gav henne mat och fick i oss frukost vi också. Därefter somnade Ella igen och vi tog oss en vilostund vi med, på en timma.

Varit i skogen idag igen. En bra start på dagen tycker jag. Jag gick med Ella i vagnen, fick ha insektsnätet på för första gången, och Martin sprang sin runda.

Dagarna bara springer iväg och man hinner knappt tänka på vad man gjort på dagen förrens det är dags att gå och lägga sig och gå upp igen. Men man sover som en stock här hemma. Tyst i hela huset för en gångs skull och ingen hiss som gnisslar på varje stopp. Brevbäraren där borta stannade ju på varje våning och han började väl kl 05:00 på mornarna.

Tjejerna hälsar och har lite tjejsnack.















Kommentarer
Maja

ja, de växer ju så snabbt :) din flicka har också blivit stor ju! vi ska på 6 månaderskoll nästa vecka så då får jag se hur vikten och längden ser ut. Vid 5 månader var hon 65 lång har jag för mig, och ca 7,5 kg. Kan tänka mig att den ökat lite nu :)

hur går det för dig med allt? kram

2010-05-27 @ 07:14:29 | http://majapirayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback