Då var man utan man igen

Martin kom precis fram till Sthlm, pratade precis med honom, med en kompis för att titta på Elitloppet som äger rum imorgon. Dem kommer att bo hemma hos min mamma (dem är i deras husvagn) och Andy, hans kompis, åker hem på söndag medans Martin är kvar enda tills på tisdag. Martin börjar nämligen sitt nya jobb då och kommer att få utbildning där i två dagar.

Ella och jag har varit i farten idag. Först var jag och skjusade iväg älskling till tåget sedan åkte jag förbi Center Syd för att strosa runt lite. Hittade två toppar som jag är himla nöjd över.

Lilla pluttan är stor. Den ständiga tungan som åker ut när kameran åker fram haha.




Ella sov föresten enda till kvart i åtta i morse. Martin vaknade innan henne då han hörde någonting utanför fönstret. Då var det gubbarna som skulle lägga vårt gräs som var i farten. Så nu har vi en helt nya och utlagd gräsmatta på både framsidan och baksidan, så himla nöjda är vi. Var vi och två grannar som skulle rulla ut dem andra väntar på att gräset skall växa ut.

Måste komma ihåg att vattna ofta dem första veckorna, så jag var iväg också och handlade en vattenkanna.

Såhär ser det iallafall ut på baksidan. Nu får man bara vänta på att buskarna skall växa lite också men man har så trevliga grannar så det gör ingenting :)






Kommentarer
Sophie

Ser jättefint ut med gräset och altanen ser mysig ut :)

2010-05-28 @ 19:51:14 | http://sophiela.blogg.se/
Catty

ohh jag längtar efter att få komma och hälsa på :)

2010-05-30 @ 21:21:44 | http://catty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback