Babycafé idag

Var iväg till babycaféet igen, dagarna går ju verkligen så fort, men det var inte så många som jag kände där denan gång förutom Elin som kom lite senare. Blev lite sång som vanligt och pratandes med dem andra sedan blev det fika igen. Alltid lika trevligt får jag säga. Glömmer dock alltid att ta bilder när jag är någonstans men får försöka komma ihåg det nästa gång.

Var även och hämtade upp Martin hemma och åkte ned till Center syd. SKulel köpa lite nya skjortor till honom då han börjar sitt nya jobb på måndag och jag fick även köpt två par ballerinor, jätte fina verkligen. Man har ju inte köpt kläder eller skor på hur länge sen helst, blir inte så när man har små, konstigt nog :)

Imorgon åker älsklingen iväg till Sthlm och kommer inte hem förrens på tisdag kväll :/ Alltid lika jobbigt varje gång men men får försöka mig igenom dessa dagar också.






Kommentarer
Sophie

Hojta till om du känner för en promenad när Martin är borta! Kram

2010-05-27 @ 19:09:38 | http://sophiela.blogg.se/
Maja

ah varför nytt BVC? :) jag hade också velat ha nytt, mest för jag inte är så nöjd med hon vi har... men tur man inte är där så ofta :P

Japp jag ammar helt fortfarande. Men har hållt på med smakportioner i ungefär 2 månader nu, det går bra! men jag kommer fortsätta delamma i minst ett år tänkte jag. Eller sålänge Siri vill :) har Ella börjat äta och så nu?

Kram!

2010-05-27 @ 21:39:27 | http://majapirayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback