Varmt på balkongen

Var precis ute och ställde mig på vår balkong, och den var verkligen varm. Så underbart, att iallafall få lite känn på våren. Tror nog att vi kommer få en eller två omgångar snö till innan vi kan få se våren på riktigt. Men då kan man tänka att efter detta behöver vi inte se snön på flera flera månader.

Var ute tidigare idag med Jeanette och tog en lång promenad. Gjorde vi även igår. Skönt att komma ut och ta nya tag. Och Ella har inte krånglat någonting nu dessa dagar när vi skall bege oss ut. Hon somnar så lugnt i vagnen lilla pluttan.

Jag skulle egentligen åkt och kollat på ett gym som jag hittade på blocket. Men sen har jag funderat lite på det. Är det kanske bättre att köpa ett nytt för några hundringar mer? Kanske itne är så fräsht att ha ett gym där någon annan unge kräkit och annat?

På tal om annat. Vi har fått hem papper ang vårt nya radhus. Vi skall på öppet hus där den 12 april så vi skall få information och även få gå in i vårt hus och mäta och se hur det ser ut. Så himla spännande det skall bli. Lite pirrigt i magen, så jag hoppas det kommer att kännas bra när vi kommer in. 

Påväg ut i den underbara värmen. 















Detta är ju helt underbart att få vakna till.. Då spelar det absolut ingen roll vad klockan är på dygnet.









Ella älskar verkligen och bada. Om hon är lite grinig och lägger henne i sin balja så blir hon jätte glad. Hon kan verkligen ligga och plaska en hel dag om hon skulle få bestämma. :)

Vart är Ella?



Där är Ella! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback