Titta på pluttan..

Ih! Hon är såå liten.. :) Pluttan.. sitter och tittar igenom gamla bilder. Man blir så rörd. Tänker tillbaka på förlossningen och när dem la Ella på mitt bröst för första gången. Tittade på filmen för någon dag sedan, åh. Man var så himla glad och lycklig och kunde inte fatta att hon var ute, och Allt gick så fort. Några kryssningar och sedan var hon ute.. åh. Sådan underbar känsla.

Nu kan jag inte alls komma ihåg att jag ens hade ont. Värkarna var väl inte dem mest skönaste, men det är ingenting jag skulle kunna förklara Hur det kändes. Jag skulle kunna göra om detta tusen miljoner gånger, då vi fick ut världens mest underbara trollunge, lilla Ella Tindra :)

Vi älskar dig så otroligt mycket gumman!






Bara titta på min mage. Där var man ju lite större än vad man är nu :) (ni ser ju klockan, kom in lite innan 3:00, stumpan var ute halv 6:00) Så bara timmar innan hon var ute.



Liten pärs var det allt att föda barn! ;) Skulle fått epidural, men det hann vi inte med så det enda jag fick användning för var lustgas.




Kommentarer
lejjne

<3

2010-03-22 @ 16:52:13 | http://lejjnus.blogg.se/
Maria

Gud vad fräsch du ser ut bara 3 timmar innan hon kom ut. Tur att vi inte har några foton från 3 timmar innan Maja kom - var inte så där fräsch! Hua!

2010-03-23 @ 16:38:02 | http://familjemys.blogg.se/
Johanna - mamma till Leia

sv: den är köpt på apoteket - borago. Luktar riktigt jobbigt :P jag ska försöka mig på barnolja istället, leian har inte så mycket skorv.

2010-03-23 @ 16:54:29 | http://johannaostblom.blogg.se/
Maria

Hade velat ha den klänningen i en större storlek faktisk, så himla fin. och hon har bara hunnit haft den en gång :(



gud va skönt att vagnen fungerar. underlättar så mycket. är ute minst 2 timmar om dagen med vagnen - har nu snabba cash i ipoden så vill helst gå hela dagarna! (får inte lyssna utan att gå promenad)



allt rullar på här. börjar med föräldragrupp nu på fredag så det sak bli intressant och spännande. har även bokat babysim som börjar i maj :)

2010-03-23 @ 21:55:46 | http://familjemys.blogg.se/
Maja

hm.. inte lätt det där. jag gav ju konsertbiljetter. upplevelser är alltid roligast tycker jag :) har ni nåt spa dr du bor kan du ju ge nåt presentkort där, typ massage eller bad. Annars kan man laga favoritmiddagen, ge någon bra bok, skiva, film, samlingsbox med favortitserier.. prenumeration på nån tidning han gillar, en nytt plagg för våren.. har han några speciella intressen eller hobbys? då kan man ju hitta nåt som har med det o göra kanske? hoppas du kommer på nåt! kram :)



2010-03-24 @ 12:15:19 | http://majapirayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback