Man är ju så lycklig.

Det kan faktiskt inte bli bättre. Man är ju så lycklig och glad varje dag man får vakna upp till sin underbara familj.
Att ha sin älskling på ena sidan när man vaknar och att ha sin älskade dotter på andra sprattlandes och glad.

Hon sov faktiskt från kl 20:00 igår kväll till 06:30 i morse. En trött liten stumpa med andra ord. Men hon sov ca 2 timmar allt som allt igår så kanske inte så konstigt.

En underbar dag idag med. Solen skiner utanför fönstret och känns verkligen som vår i luften. Gick ut redan kl 0900 i morse och redan då tyckte jag att solen värmde.

Ikväll blir det faktiskt en fika med tjejerna på vårt speciella ställe, Espresso house. :) Nära och bra med andra ord.

Ella är hela 12 veckor idag, så i nästa vecka på onsdagen är hon 3 månader och skall få sina vaccinations sprutor i vardera lår. Det ser jag dock inte fram emot men det kommer säkert att gå bra, hon som är så stark. Om hon börjar gråta finns mamma där och håller om, så det kommer säkert inte vara några problem :)

Hon både pratar, skrattar och ler mer och mer för varje dag och det är så himla kul att se hur hon växer.

Igår var jag faktiskt iväg på friskis och tränade. Sprang 3,5 km och gjorde lite träning på både mage, rygg och armar. Så det kändes skönt att komma dit i och med att man ändå betalar för kortet varje månad. Sedan har jag börjat göra olika övningar hemma. har även fått låna entt skärp utav Jeanette som man sätter på magen som vibrerar (kittlas nästan) Haha så både jag och Martin har den på oss 30 minuter om dagen. Så vi får väl se om den ger något resultat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback