Datorn har krashat

Vår stationära datorn fungerar inte längre. Rättare sagt, internet fungerar inte av någon konstig anledning. Ringt com hem och dem kunde inte se något konstigt eller att internet skulle vara nedlagt i vårt område. Så får nog bli att inhandla en ny. Har egentligen behövt en ny väldigt länge nu, var slö redan när vi köpte den konstigt nog.

Underbart väder det har varit nu dessa dagar. Bara idag det var lit emulet, men ändå väldigt skönt.

Skulle bara skriva det så lägger in nya bilder när jag kan :) Hörs snart igen.




Kommentarer
Martina

Hejsan.. Jaha oki, Min dotter Miranda var beräknad till 31/12 men kom ut den 24/12 istället.. Ja min e me snart 3mån, det e härligt när dom pratar o skrattar e så kul.. för mej går det bara bra. skönt vara hemma å mysa med dottern å ut å gå umgås med vänner.. Ja jag såg dej där på familjeliv å fick sin din blogg tänkte jag att jag skriver lite :) e alltid kul :)

2010-03-08 @ 18:04:02 | http://maaartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback