Full i fart.

Igår hade jag besök av Elin och Sofia med sina små. Var jätte trevligt verkligen, satt ute och solade medans våra små sov i omgångar. När deras barn sov var min lilla plutt vaken och tvärtom. Blev lite fika och även en massa tjejsnack. Kul att prata med några som har samma "problem".










Sedan efter det åkte jag hem till Jeanette och Danne och även farmor kom dit och fick träffa Ella. Fick i oss lite mat för att sedan bege oss ned till Burlöv Center/Espresso House för att fika med tjejerna.



Efter det åkte jag hem med en väldigt trött Ella. Martin var på väg hem och kom hem ca 1 timma efter att vi kommit hem. Men då ville Ella absolut inte sova, utan ville absolut vara uppe när pappa kom hem. Har ju inte träffats på några dagar så hon var jätte glad.

Jag själv har sovit dåligt som vanligt när inte Martin är hemma, men så i natt sov jag Hela natten och vaknade lite innan Ella vaknade, klockan 08:00, lilla sömntutan.

Idag har vi varit ute i skogen så Martin kunde springa och jag gick med Ella i vagnen. Så himla rofyllt där inne. Lyssnade på musik och gick i min takt medans Älsklingen sprang hela 2 varv.




Sedan åkte vi och hämtade vår efterlängtade tv-bänk som hade kommit. Var ju egentligen bara tänkt att vi skulle göra det, men känner man oss väl så vet man att vi inte bara kan köpa En sak :)
Vi köpte nämligen en jätte fin Sulky till Ella, så nu kan hon sitta i den och titta ut. För den vi har nu är så himla klumpig och Ella älskar ju och sitta upp och titta ut. Så nu blir det nog att sätta undan vår andra vagn för att bara använda sulkyn. Den är verkligen så smidig att ha, och tar inte alls mycket plats. Perfekt nu till sommaren.




Vi skulle egentligen sätta ihopa tv-bänken men vi tar det imorgon då vi såg att det skulle regna imorgon.

Ha en underbar helg allihopa.




Kommentarer
ellenojag

Underbar solhatt! var har du hittat den någonstans? hoppas ni haft en mysig helg! kram

2010-06-20 @ 23:04:02 | http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback