Segebadet

Tog med mig Ella och åkte iväg till segevångsbadet igår och mötte upp både Elin med familj och Matilda och Mattiad. Efter någon timma kom även Sofia med Elias och en kompis till henne.

Var tokvarmt men så skönt att hoppa i poolen och svalka av sig. Passade på när Ella sov i vagnen.
Vi hade egentligen tänkt åka till Lomma strand, men så blev det sege istället då det är bättre med skugga där för barnen. Vet själv hur varmnt det är även under parasollet. Så vi låg lite under träden. Detta var dock första gången jag tog med mig Ella ut så, så jag var där ca två timmar nu för att se hur hon tyckte och det verkade inte vara några problem. Men vill helst inte ligga för länge. Hon är ju inte så stor än :)

Kommer bli skönare när vi åker upp till landet, där vi gifte oss, nu när Martin får semester i mitten av Juli. Vi har tänkt att köpa en liten pool till Ella, om där finns någon med lite tak hade det varit kanon. Men så kan hon få plaska lite i den medans antingen jag eller Martin är nere och badar. Annars kommer min bror och hans tjej vara där och även min farmor och farfar. Ellas mormor kommer förmodligen upp veckan därpå, så det är många som kan passa gumman om mamma och pappa vill ta sig ett dopp.

Ikväll skall jag och Martin iväg till Bjärred och äta. Restaurangen ligger längst ut på långa bryggan och vi skall äta räkor. Har ju sån skaldjursbuffé, så vi bestämde oss för att vi ville ha räkor. Ellas farmor kommer hit efter jobb och passar henne medans vi tar bussen ut dit. Så skal lbli väldigt mysigt, bara Ella är så duktig som hon brukar vara. Men det tror jag inte skall vara några problem.








Kommentarer
Sara - mamma till Wilda

Hej.



Va kul att du vill vara med och tävla. Hittar dock inte var du har länkat och tipsat om tävlingen på din blogg =)

2010-06-30 @ 12:01:04 | http://saratilling.devote.se
ellenojag

Vilka härliga bilder på sötisen! hon är för go!

2010-07-05 @ 00:35:54 | http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback