Sån mysig dag

Hade Elin och Matilda på besök idag. Sofia och Elias kom inte då dem skulle åka och bada med sin syster. Förstår dem, kände jag också att jag ville göra efter att ha suttit ute och solat några timmar :)

Vi var nere på Center Syd för att hitta något att ha på sig på midsommar till både oss och flickorna. Ja, iallafall till Ella och jag hittade en jätte söt klänning till Ella. Jag däremot hade det jätte svårt att hitta någonting, fastän jag inte brukar ha svårt för det annars.



Hittade en jätte fin klänning som både jag och Elin provade men det var en väldigt konstig rand mitt på klänningen som förstörde allting. Men så tillslut blev det en kjul och ett linne som säkerligen blir lika bra det.

Elin och jag satt och pratade om allt möjligt och det känns verkligen jätte kul att vi kommer så bra överens och våra döttrar verkar göra detsamma :)

Ella fick komma upp lite hon också, tråkgit att sitta i en vagn hela tiden.






Sedan kom Elins sambo och hälsade på och Martin var även på ingång så vi fick pratat lite om imorgon och att det ska bli väldigt trevligt då vi skall fira midsommar ihop plus 3 par till :)

Nu ikväll kom grannen mitt emot över och tog en öl och även vår andra granne satt vi och pratade med jätte länge. Känns verkligen som ett bra gäng runt omkring. Killen, deras son från igår (han som pussade på ella och som sa att dem var kära) kom in och fick med sig ett par solglasögon som jag fått med när jag köpte en tidning.

Ella har somnat för länge sedan och jag och Martin har haft en jätte mysig kväll bara han och jag. Så snart väntar sängen så man orkar med imorgon :)



Kommentarer
Sanna M

Hejsan! Har tittat lite i din blogg, så söt din dotter är! Något som slog mig var hur ni har exakt likadana ögon, samma färg och form. Spännande att man kan se sådana likheter redan i så ung ålder :)Fin blogg!

2010-06-27 @ 13:37:32 | http://tabubloggen.blogg.se/
ellen

Vad härligt ni ser ut att haft det!

2010-06-27 @ 22:04:33 | http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback