Hitt på idag?

Nu sover lillan och Martin har åkt till jobbet. Själv sitter jag här och tänker ut vad jag ska hitta på idag. Skulle ha gått på babycafét egentligen, men så fick jag höra igår att det var sista gången för säsongen så kände inte riktigt för att gå dit. Så jag väntar hellre till efter sommaren då dem öppnar igen och verkligen veta att man kan gå varje vecka.

Får väl försöka bege mig utåt lite idag då det inte regnar men sen så behövs det plockas lite mer här hemma också som det alltid behövs känns det som.

På tal om annat, vi har ännu inet fått vår tvbänk som vi väntar ivrigt på. Den saknas och även diskmaskin som vi har beställt. Detta var ca 2 veckor sedan och har ännu inte kommit så får hoppas att dem verkligen har beställt den.

Nej, jag får väl hoppa in i duschen, så man gör någon nytta idag. :)
Ha en alldeles underbar dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback