Blir mycket när man missar en dag.

Igår var vi ute i solen nästan hela dagen, både jag och Ella. Hon satt både i sin vagn och även efter ett tag fick hon ligga under parasollet och mysa med mamma.





Grannen kom över och satt och pratade en lång stund om allt och inget. Dem har två barn. En på 4 år och den lilla är 1,5. Så himla skönt att ha trevliga grannar, då känner man sig väldigt trygg också och vet att dem har ett litet öga hitåt ibland. Så himla sött också var när deras son kom fram till Ella när hon satt i vagnen och pussade på henne och sa att dem två var kära, haha. Han ville inte gå därifrån och ville ta med Ella i vagnen för att gå ut och gå.

Dem hade varit och handlat blommor innan med grannen bredvid oss, och dem frågade mig om jag ville följa med men det var då jag var så förkyld och Ella med så fick bli en annan gång.
Vi har ju köpt blommor till framsidan men vill ju ha någonting på baksidan också, så får väl ta en sväng imorgon, då jag ändå tänkt att åka och kolla klänning till Ella och någonting till mig som vi kan ha på midsommar.

Om det inte blir fint väder såklart, då skall vi nog över till Sofia och Elias, och även med Elin och Matilda. Så får väl se imorgon bitti när man stiger upp vad som står på schemat. Har ingen lust att gå i butiker när solen är framme. 

När Martin sen kom hem fikade han med oss och tog sedan fram gräsklippan. Han är min egna lilla trädgårdsmästare ;)

Idag har vi faktiskt fått upp vår fin fina tvbänk äntligen. Fick ta hit två killar som fick fixa den, för jag och Martin har försökt i 4 dagar och vi brukar inte ha Så svårt för att få upp saker. Så tillslut så fick dem klart den, var faktiskt delar som dem hade skrivit fel nummer på, så inte konstigt att saker och ting inte satt som dem skulle. men skönt att man kan få hjälp med det, helt gratis också.

Så nu är det jätte fint här hemma. Saknar ju dock bara tavlor och vårt vitrinskåp som vi också skall handla, sedan är undervåningen klar.

Har ju letat efter sådanna bokstäver till Ellas rum så vi kan skriva Ella och någonting annat också, men får ju bli när vi handlat byrå. Men har hittat en butik som har det så får åka dit sedan. Finns sånna ord som jag skulle vilja ha, som man kan sätta på väggen men att det ändå är lätt att ta av. Så det tex kan stå "här bor lilla gullungen" i Ellas rum, eller någonting annat roligt som man kanske kan ha i hallen. Någon som vet vart man kan handla sånt? Om ni förstår vad jag menar förstås, haha.



Kommentarer
Catty

Lilla stumpan.. :) Hon är så fin i sin sommarhatt :) <3

2010-06-24 @ 07:59:51 | http://catty.se
Sara - mamma till Wilda

Hon är verkligen söt er lilla tös

2010-06-24 @ 08:24:56 | http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback