Äntligen grannar man letat efter.

Idag har vi varit på mitt gamla jobb och hälsat på. Var så himla kul och träffa alla igen, saknar dem faktiskt. Ella var tyvärr väldigt väldigt trött så hon blev lite grinig och ledsen, så dem fick tyvärr inte se hennes rätta jag, men det blir ju flera gånger förhoppningsvis :)



Efter det har jag faktiskt suttit på baksidan och solat medans skruttan låg och sov ute i vagnen. När hon sedan vaknade fick hon sitta under ett parasol och leka lite. Och det gick hur bra som helst. Hon kan sitta upp hur länge som helst nu utan att trilla bakåt eller åt sidan, hon har en stolt mamma med andra ord.



Sedan har vi bara tagit det lugnt, stått och vattnat gräsmattan och pratat med grannarna runt om. Så himla trevliga och man känner att man blir omhändertagen. Speciellt av dem som bor precis bredvid oss. Dem är så goa, och säger till att vi kan komma till dem om det skulle vara en minsta sak, och det är sådanna grannar man letat efter.

Nu har jag precis nattat Ella, hon har dock fått ögoninflammation tror jag, så hon är lite hängig och allmänt gnällig. Men då får man hålla om och gosa ännu mer än vad man redan gör. Hon är så söt. När man har henne framför sig så tar och känner hon på allting i ens ansikte och gosar in sig hos en.
Åh, man saknar henne redan!

Imorgon får jag besök av Elin och en tjej som heter Sofia som jag träffat på babycafét i Arlöv. Så det skall bli himla trevligt. Förhoppningsvis är det fint väder imorgon med så då blir det solning då med. Om dem små vill det såklart :) Det är ju ändå dem som bestämmer.

Lite mys och bus fastän lillan inte är Helt på topp.




Ha en underbar kväll allihopa och sov så gott.



Kommentarer
Martin

Kul att bli omnämd i denna blogg.... Älskar Dig!

2010-06-17 @ 01:48:16
Johanna - mamma till Leia

så duktig på att sitta! :)

2010-06-19 @ 20:39:03 | http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback