2 år och 7 månader

Så länge har jag och Martin varit tillsammans nu. Vi har snart varit gifta i 1 helt år och Ella har funnits hos oss i hela 6 månader. Ja, det säger ju allt. Tiden går så himla fort, men det är ju som man brukar säga tiden går fort när man har roligt. Ochdet har jag verkligen, mitt liv är nu fulländat och nu är det väl bara att fortsätta växa i familjen :)

Nej, men vi har pratat om ett till barn såklart, men det kommer komma när Ella blivit lite större. Vill ju såklart att hon skall få en underbar uppväxt där bara hon är i fokus. Där hon kan få den uppärksamhet hon behöver.

Är nyss hemkomna efter att varit och handlat nybakta bullar. Tyvärr var vädret inte det roligaste, då man höll på att flyga iväg. Ella däremot brydde sig inte och somnade i vagnen och sover fortfarande. Så jag och Martin fick en mysig frukost. Hon sov enda till klockan 08:00 i morse, hon fick välling i går kväll och det höll sig väl lite extra.

Idag blir en lugn dag, blir att kolla lite VM och mysa med familjen. Ett riktigt hemmaväder, man skulle egentligen hyrt film också, men tyvärr har vår DVD gått i sönder så det får bli en annan dag.

Jag har även satt in foton till Ellas ram som hon fick i julklapp, så nu sitter den uppe i hennes rum och mer skall där bli.



Titta på denna tröja, 50% mamma 50% pappa = 100% Pussgurka. Jag kommer ihåg när jag la ut den tröjan på bloggen när jag väntade Ella. Tyckte det var så länge sedan och tröjan var ju så stor. Strl 74, och den kan hon ha på sig nu. Kommer också ihåg när Ella föddes och hon skulle ha på sig kläder. Hon kunde knappt ha strl 50, då hon nästan drunknade i dem. 
 






Ha en underbar helg.



Kommentarer
ellenojag

Åh vilka fina bilder på pussgurkan, så jäkla söt!



nappflaskhållaren köpte vi på Barnliv i Malmö, de har också en webshop där man kan köpa den.... http://www.barnliv.com/ 89kr, och jäkligt praktiskt.. skönt att slippa ha de där flaskorna överallt ;)



ha en underbar helg ni med!

kram

2010-06-12 @ 15:10:49 | http://ellenojag.blogspot.com
Tova

Men guud vilken sötnos, och vilka ögon :)

inte så mycket äldre än min grabb heller!

kramar

2010-06-12 @ 17:12:48 | http://trasslet.se
Catty

haha vilken UNDERBAR tröja. och den återspeglar hennes personlighet perfekt :) lilla pussgurkan <3

2010-06-13 @ 15:33:00 | http://catty.se
ellenojag

Ellen dricker en flaska ersättning om dagen, och sen två flaskor Vellinge.. sen blir det mat och gröt där emellan! Hur går det med "riktigt" mat för Ella? gillar hon det? ha en fortsatt mysig kväll! kram

2010-06-13 @ 20:18:40 | http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback