Varit i Vikhög

Åkte iväg till Vikhögbad idag med Ella. Aldrig varit där innan så visste inte vad jag hade att se fram emot. Men detta var ett guldställe, speciellt för oss som har barn. Man är väl inte sådär jätte glad för sand då barn skall vara Överallt och Ha allting, så man kan ju bada förstå hur det skulle se ut i slutet av dagen. Sand, sand och sand. Men blev så glad när jag såg att det vad gräs man låg på precis intill en brygga. Det fanns flera olika vikar in kan man väl säga, så det var inte alls mycket folk där vi låg heller. Fanns även lite skugga under några buskar så man kunde ha vagnen under.

Så jag plockade upp parasollet och la Ella där under och mig själv också för den delen. Så vi satt och lekte och hade oss. Hade även tagit med mig mat och dricka till Ella. Perfekt att ha en termos som man har uppvärmt vatten i så är det en helt perfekt temperatur tills man skall göra lite mjölk. Har ingen stor lust att ta med mig alla hennes burkmat och sitta och behöva mata henne med det när det är så smidigt på det andra sättet.

Efter ett tag så fick jag ett samtal av älskling. Då var han visst i närheten och hade gjort alla sina besök för dagen och kunde komma och vara med oss. Hade faktiskt tagit med mig ett par shorts till honom om ifall, då vi pratat lite om det innan. Så vi kunde gå ned med Ella till vattnen och bada lite med henne. Dock är det ju så himla långgrunt så man kunde stå och ha vattnen till smalbenen vid slutet av bryggan. Så Ella fick sprattla med benen lite och doppa fötterna.

Efter det åkte vi hem och Ella fick ta sig ett riktigt bad i sin swimingpool.









Finaste familjen.




Kommentarer
Martin

Vilken underbar fru och barn man har! Jag Älskar Er!

2010-07-05 @ 18:58:42
Tova

Hihi, så sööt hon är :) och alltid kul när man hittar nya barn-vänliha smultronställen!

Kramar

2010-07-05 @ 23:08:47 | http://trasslet.se
Fru Charlotte - Mamma till Nikita

så söt hon är :) Hur gammal är hon?

2010-07-06 @ 12:29:07 | http://charlottegaines.blogg.se/
Ewa Esbjörnsson

Hej! Vilken badtjej! Vi är i Vikhög så snart vi har en ledig dag och solen tittar fram, hoppas att vi ses där någon dag, fast vi ligger förbi hamnen- Kram Ewa

2010-07-06 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback