Trötthet från Ellas sida.

Sitter och tittar igenom olika sidor som har väggdekorationer, för jag blir så sugen då jag ser andra har det i sina rum och det ser så hemtrevligt ut. Vill ha i Ellas rum och dit hittade jag en text där det stod "det bästa vi gjort" och det kan ju inte säga mycket mer än vad där står.
Hittade även text som skulle passa perfekt in i vår hall men skall sitta och leta runt lite till, kan ju finnas reor och alla hemsidor har ju sina priser.

Ella har sovit väldigt mycket idag. Varit uppe en stund för att sedan somna om i vagnen för det mesta. Var iväg till BVC för vägning och mätning och det såg väldigt bra ut, hon hade dock stannat upp lite grann vad gäller vikten men det blir ju så nu när dem rör på sig mycket och Ella äter inte lika mycket längre, hon vill hellre upptäcka världen, ja när hon är vaken vill säga.

Nu ligger hon och sover så gott i sin säng där hon somnade alldeles själv. Mamma och pappa har lärt sig nu vad Ellas kroppsspråk säger. Nu var det trötthet och det märker man på att hon blir tyst. Knäpptyst ett tag och sedan bums i sängen och sedan sover hon.

Nu skall jag ned till mannen min och ha lite ensamtid. Ha en underbar kväll kära läsare.

Påväg till BVC





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback