Släkten är nere

Nu har äntligen en del av släkten kommit ned. Mamma och hennes sambo, och min mormor har kommit ned idag och skall sova över hos oss tills på söndag. Imorgon vankas det dop och då är vi alla samlade.

Hela dagen har varit fullspäckat från morgon till sent på eftermiddagen. Fladdrat och farit med inhandling och även städning av hela huset. Skulle haft min faster och kusiner på besök idag också och skulle ha tältat på vår baksida men dem hamnade hos en kompis i Helsingborg så vi ses imorgon istället.

Min bror och hans sambo kommer ned och dem har faktiskt tänkt att tälta så kommer bli jätte mysigt. Kan sitta tillsammans allihopa sent in på kvällen och bara ha det trevligt. Man träfafs ju tyvärr inte så ofta, men det beror ju självklart på att man inte bor så nära längre. Så man får ta vara på dagarna och kvällarna så gott det går.

Så håll nu tummarna att allting blir kanon tills imorgon och att vädret håller i sig. Gör det inte det, jaja då blir det att hålla sig inne till middagen.

















Kommentarer
Johanna - mamma till Leia

sv: Ja, man får väl göra det. Men jag har klarat mig så bra ifrån dessa anonyma som gärna tycker till så man blir lite överraskad när det händer.

2010-07-17 @ 10:49:30 | http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback