Mot skogen

Följde med Martin bort till sandskogen så han fick springa och jag kunde gå i min egna takt.
Men innan det satt jag och Ella framför spegeln och sjöng och hade oss, man känner att det är väldigt viktigt med att hålla musiken vid liv även om man inte går på babycaféerna nu på sommaren. Och hon tyckte att det var kul att sitta framför spegeln så hon kunde se mamma samtidigt.



När vi var i skogen och nästan hade gått den rundan klart så såg jag ett rådjur som inte alls var långt ifrån oss. Så himla fin, men man blev ju ändå lite små skakig då den var så nära.



Ella älskar att titta efter bilar och bussar när vi är ute och går och hon verkligen följer dem när dem åker förbi.




När vi sedan kom hem fick Ella ligga lite på magen så jag kunde göra mat medans Martin var och duschade. Nästa sekund jag skulle titta till lillan så var hon nästan av filten på ett helt annat håll än vad jag lagt henne. Så hon tar sig fram på ett eller annat sätt, och utan att krypa. Så försiktig får man vara med andra ord för rätt var det är är hon där hon Absolut inte skall vara.



Kommentarer
Fru Charlotte - Mamma till Nikita

Vad häftigt o se ett rådjur så nära, men måste kännas obehagligt :)



Haha, så sött! Hur gammal va hon inan ni bytte till sittdelen? Jag funderar på at göra de snart för hon vill ju va me hela tiden men tycker den är så stor :)

2010-07-06 @ 19:35:13 | http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback