Klänningarna är uppe

Nu har jag hängt upp klänningarna jag köpte idag. Ella har en walk in closet, så lite avundsjuk är man nog. Men har iallafall fått galgar och kunna hänga upp klänningarna istället för att kasta in dem i en trång garderob.




Nu ligger Ella och sover i vagnen då jag nyss är hemkommen från en liten promenad, och blev även sugen på gottis så var väl lite därför som jag gick ut också, ehm.

Så nu hade jag tänkt att sätta mig i soffan och kolla på något dåligt på tv som vanligt. Vad är det dem visar egentligen, jo gamla avsnitt av Ullared klockan 21:00 på en tisdag? färjan? Men det är väl för att folk kanske inte riktigt sitter inne vid tv:n lika ofta nu på sommaren.

Tycker att Ella har blivit lite små gnällig nu dem senaste dagarna. Hon vill inte sitta när man håller i henne för då kravlar hon sig så hon blir som en lång mask och stå är väl sisådär. Ligga på mage, njae det är väl också sådär? Händerna Konstant i munnen och haft lite feber. Kan vara tänder tro? Hon sover dock hela nätterna så det är ingenting oroligt på den fronten. Men man vet aldrig, annars är det väl bara en vanligt liten fas hon går igenom antar jag.

Ella väger förresten 8525 gram och är 66 cm lång. Stora flickan! ♥



Kommentarer
Lina

åh, vad sött!

2010-07-08 @ 22:31:54 | http://liljekonvaljenn.blogg.se/
lejjne

alltså.. jag dööör... gud så sött! <3

2010-07-09 @ 12:32:35 | http://lejjnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback