Bättre lycka nästa gång.

Idag har vi haft besök utav faster Jeanette, även Ellas gudmor (dop på lördag) så nu fick hon umgås flera timmar med lilla prinsessan och jag kunde åka iväg och handla lite. Skulle in på willys och handla till att kunna baka muffins för att ta med tills ikväll och en helt vit body till Ella. Ja, det slutade med två kassar med kläder till Ella och färdigbakade muffins, haha.

Var så fina kläder på name it som jag hade missat förra gången jag var där och gick även in om Lindex då deras barnkläder är riktigt söta. Så ännu lite mer nytt i Ellas garderob. Så mycket roligare att handla till henne än till sig själv, finns mycket mer fina kläder att välja på till dem små tycker jag.





Sedan begav vi oss till Jägerso med grannarna och deras son + kompis för att spela lite på hästar och hade även tagit med oss lite mat. Grannarna var rediga och hade gjort alltihopa själva. Gjort mackor, bakat kakor och tagit med kaffe. Ja, vad hade vi gjort? Köpt kycklingrulle och cola från Sibylla och muffins som var köpta på Willys. Det är familjen Lönneström, inget hemmagjort här inte :)

Gick dock inget bra med spelningen denna gång tyvärr, och i sista loppet var det målfoto och någon millimeters skillnad, och såklart var det Inte vår häst som hade nosen innan. Så bättre lycka nästa gång. Ulla vann 120 kronor, så det var storspelaren denna kväll.

Men vi har haft väldigt trevligt, och Ella var så himla snäll och så glad hela tiden. Och hon hann även sova en stund också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback