Äntligen gumman.

Nu har Ella äntligen vänt sig från rygg till mage och tillbaka igen. Hon var tidig med att vända sig tvärtom men så har man väntat då armen alltid varit i vägen för henne när hon skall till mage men nu idag helt plötsligt var hon på mage. Så nu ligger hon och rullar och har sig, så nu blir det Ännu mer koll. Och då hon sitter så tar hon sig snabbt till mage eller rygg.

Jag gick upp och satte mig här då jag ville skriva innan vi skall ha myskväll, dricka någon öl och äta god mat. Ella ligger på sin filt hos oss på baksidan och Martin sitter vid sin bärbara och tittar lite trav emellanåt och jag skall läsa Klick. 

Vi har haft finbesök idag av Ingemar och Jane. Hade med sig två dopklänningar som vi fick och skulle prova på Ella och sååå fina båda två så har inte riktigt bestämt oss vilken vi skall ta. Men så vi har två stycken som vi fick och blir det en pojke vi får med andra barnet så kunde hon bara ändra med rosetterna och rosorna till blått istället.

Vi satt ute och fikade och pratade och hade jätte mysigt och Ella satt så snällt hos Jane eller så var hon i sin gåstol.







Åh. Det händer så mycket här hela tiden så man knappt hinner tänka. Man har det så bra och man går runt och har pirr i magen hela tiden. Världens bästa familj och ett så fint hem och komma till. Man trivs som fisken i vattnen.

Du gör oss stolt varje dag, varje minut och varje sekund. För evigt gumman!






Ha en underbar fredag.



Kommentarer
sara - mamma till wilda

Grattis! Du vann tävlingen. Var snäll och maila mig dina uppgifter så kommer vinsten om någon dag



[email protected]

2010-07-11 @ 14:42:10 | http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback