Tyst här hemma (förutom mannen som snarkar;)

 Just nu ligger både Martin och Ella och sover i varsitt rum!:)



Idag har vi inte gjort många knop. Var en sväng till affären och hade också tänkt gå en promenad, fastän det var riktigt kallt. Men vi kom inte längre. Ella började gallskrika så det blev att gå raka vägen hem igen. Så var det tyvärr igår också. Martin och jag skulle ut och ta en lång promenad hade vi tänkt, fint väder och allt. Men nej blev en kort runda för att sedan få gå hem igen då stumpan började skrika igen. Är som att hon skriker för sitt liv, ush är så hemskt. Man vet verkligen inte vad man kan göra. Det är för det mesta mat, men om inte så är det svårt. Hade Jeanette och Erna på besök i dag. Perfekt att dem kunde komma så vi kunde äta middag. Men nej då börjar hon skrika igen så fick lägga henne vid bröstet och då blev hon lugn. 

Det kommer i vågor. Men jag är iallafall glad att hon sover så pass länge på nätterna, så får väl ta att hon är grinig. Går över. Jobbiga är bara att nu känns det knappt som att man vågar sig ut genom dörren om hon skulle börja skrika. Men måste ju få komma ut, både för hennes och min skull. Jag klarar inte att vara hemma flea dagar i streck.

Får väl ut och köra några rundor, för då brukar hon vara lugn iallafall. Skall förresten till Ikea och Ilva hade jag tänkt. Kolla lite på möbler och annat tills flytten i maj. Så man vet lite vad som finns :) Skall bli så skönt. Längtar mycket också såklart för att det är den tiden det börjar bli vår.







Hon har verkligen mysat ned sig själv.





Haha muntergöken!!





Puss på lilla gumman!!






Kommentarer
MariaE

Guud vilken gofis hon är. En riktig tjockis! :) Trist att det inte fungerar att gå ut med vagnen.. Hoppas det bara är en period! Hur går det med amningen nu då? Blivit nå bättre? Kram!

2010-02-22 @ 10:39:26 | http://familjemys.blogg.se/
Ewa Esbjörnsson

Vilken liten knubbis. Ja, ibland skriker babysar riktigt hjärtskärande men det brukar bero på magknip. Hon ser verkligen välmående ut och så sööööööööt! Kram från Ewa

2010-02-24 @ 15:40:56
Maja

har också kännt så att jag bävar för att gå ut med vagnen för man är rädd för en skrikattack.. siri kunde göra så ibland, men nu när hon är 3 mån så har hon verkligen lugnat ner sig.. en månad senare...så jag är säker på att det bara är en period :) ville bara säga att jag vet vad du menar och förstår hur du känner!kram

2010-02-25 @ 18:46:19 | http://majapirayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback