Mina små älsklingar

Har precis somnat. Jag själv känner mig inte så trött så jag satte mig här istället och tänkte att jag skulle uppdatera bloggen lite.

Var och vägde Ella i torsdags. Så nu är lillan inte så liten längre :) 5850 gram och 57 cm lång. Hon växer Perfekt efter kurvan :)

Åh. Hon blir så himla stor. Som Ellas farmor sa idag. Hon växer för varje gång hon kommer hit, om det bara är för en dag.

Hon växer ju inte bara med längden och vikten utan även personligheten har blivit så himla stark i sig. Hon kan ligga och prata i timmar och det är så himla mysigt. Ibland skriker hon till, och det låter mer som att hon tycker om att höra sin egna röst.

Jag har dock inte införskattat ett sådant gym till henne som jag velat ha, men dem är så himla dyra tycker jag. Så har försökt letat på blocket men vet inte riktigt. Jag vet ändå inte om Ella fortfarande inte lite för liten för ett sådant gym ändå. Hon leker ju inte med saker hon har ovanför sig eller vid sig ännu. Så det kanske inte är jätte nödvändigt ännu?

Jag, Ella och Jeanette har varit på Ikea och tittat runt på lite nya saker till vårt radhus. Men tycker inte att jag riktigt hittar någonting fint där, har blivit mycket sämre tycker jag. Hittade dock en väldig massa saker till Ella. Som handukar, hakklappar och lite annat smått.
Man blir så glad och stolt när folk kommer fram och beundrar sig i Ella. Hon är ju en riktigt liten pärla!:)

Idag har jag och Martin varit på Ilva och kollat runt även där, då vi vet att dem har fina saker. Och ja där har vi nog hittat allt vi vill ha. Så fina soffbord och tvbänkar, och även stolar och vaser.

Så där kommer nog bli vårt inköpsställe så småningom. Skall bli så kul att få designa och möblera exakt som vi vill, för nu skall vi verkligen ah det fint. I vår nuvarande lägenhet har vi inte alls blivit klara ändå fastän vi bott här i två år. Så det känns skönt att få börja om där borta.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback